התאמת הבגד למבנה הגוף: כל הפרטים בפנים

בנות יקרות, נתחיל מזה שכולכן יפות בדיוק כמו שאתן! לכל אחת מאתנו גוף מעט שונה ובגדים שונים המתאימים לו כתוצאה מכך. בואו נסקור יחד את מבני הגוף השונים ונתאים את מה שהכי כדאי לכן ללבוש. אל תיכנעו לכל טרנד חדש. לבוש הקשוב לצורת גופכן יבטיח לכן להרגיש בנוח בבגדים ולהיות מרוצות ממה שאתן רואות במראה!

מבנה גוף משולש

מבנה גוף זה הידוע בכינויו ׳מבנה האגס׳. מבנה זה מתאפיין בירכיים וישבן רחבים, ולעומתם חזה וכתפיים צרות. מומלץ ללבוש בגדים שייצרו איזון בין חלקי הגוף ויצמצמו את הפער. כך למשל, ניתן למשוך תשומת לב לחלק העליון של גופכם באמצעות לבישת גופיות, טופים, חולצות בצבעים מודגשים ושימוש בהדפסים שמושכים את העין. ניתן להוסיף אקססוריז כמו שרשראות שיימשכו גם הן את המבט לחלק הגוף העליון. נמליץ ללבוש מכנסיים בגזרה ישרה כדי לתת תחושת אורך לרגליים.

משולש הפוך

אם יש לכן כתפיים וחזה רחבים, יחד עם ישבן וירכיים צרים ולא בולטים - יש לכן מבנה גוף המדמה בצורתו משולש הפוך. בגדי נשים שיתאימו לכן יכללו שמלות וחצאיות עם הדפסים בולטים בחלקן התחתון, שיימשכו את תשומת הלב לחלקים הצרים יותר. גם חולצות עם מחשוף V עמוק, בגזרת מעטפה יכולות להתאים במיוחד לבעלות חזה גדול. בחורף מומלץ ללבוש ז'קטים מחויטים צמודים ולא לבחור בגרסאות האובר-סייז. הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכן הוא לרכוש חזיות תומכות, שידגישו את המותן הצרה וייתנו תחושה מחטבת לגוף.

גזרת שעון החול

לגזרה נשית זו, ניתן לבחור בגדים עם סטיילינג נשי ומטריף שידגישו את הקימורים ויעניקו לכן תחושה של נשיות מתפרצת. הרבה בגדים מתאימים לקימורים, כאשר הכי מומלץ לבחור בבגדים שידגישו את מותנייך הצרות. בין פריטי הלבוש שהם חובה עבורכן תוכלו למצוא בגדים צמודים ומחויטים, דוגמת אוברולים וחליפות תואמים וצמודים. חולצות ושמלות המדגישות את קו המותן בעזרת שימוש בחגורה. מכנסיים וחצאיות בגזרה גבוהה יהיו התאמה מושלמת עבורכן, כמו גם חצאיות עיפרון צמודות ליצירת מראה נשי וחגיגי. שימו לב שדווקא לכן טרנד האוברסייז מעט פחות מתאים ויעניק תחושה שאתן "נבלעות" בתוכו.

גוף מלבני

מדובר במבנה גוף רזה, ישר המזכיר לוק נערי. אם אתן בעלות חלק גוף עליון ותחתון שווים בגודלם וכמעט ללא קו מותן, זה הזמן לייצר תחושה של קימורים בגוף בידי שימוש בבגדים. אופנת נשים המתאימה לכן כוללת חולצות ושמלות עם קפלים בחזה, שנותנים תחושה של חזה גדול יותר. חצאיות קטנות שמתלבשות מעל הירכיים ישירות על קו המותן, נותנות הדגשה לקו המותן ומתאימות בול למבנה גוף רזה. חצאיות מתרחבות ומכנסיים גבוהים בגזרת אובר-סייז יעניקו תחושה מלאה ונשית יותר. מכנסי סקיני ג'ינס בגזרה גבוהה או נמוכה, ייתנו תחושה של גובה וידגישו מראה רזה.

גוף ייחודי – לבוש אופנתי

עכשיו כשאתן יודעות מה הם הבגדים המתאימים במדויק עבורכן, היכנסו לאתר ורכשו בגדים שידגישו את יתרונותיכן הטבעיים, ויטשטשו את כל מה שתרצו מעט להסתיר. האתר שלנו מציע חווית קנייה אונליין נגישה ונוחה ותוכלו למצוא את כל הבגדים שיגרמו לכן להרגיש הכי יפות שרק אפשר! 

אוגוסט 27, 2022 — ameer nakhle