איך לשלב בין בגדים לתכשיטים

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, כך אומרים לנו! נראה שבתחום האופנה לקחו משפט זה ויישמו אותו עד הסוף. לעיתים, אאוטפיט די בנאלי יכול להשתדרג בטירוף באמצעות עגילים קטנים, או צמיד כמעט בלתי מורגש. עין שאינה מומחית, לאו דווקא תדע להבחין מה יוצר את המראה המשודרג והיפהפה. אם בא לכן ללמוד להקפיץ את הלוק שלכן, זה הזמן ללמוד לשלב בין בגדים לתכשיטים. אז קדימה, מתחילים.…

צבעים

שימו לב, כי גם תכשיטים דורשים סטיילינג והבנה עיצובית. בחרו את הגוונים המועדפים עליכן כדי ליצור מראה נקי וקלאסי. זהב, כסף ופנינים - הם תמיד באופנה! ניתן לשלב את הגוונים גם יחד, או ללכת על קו אחיד ולבחור את הגוון המועדף עליכן.

טקסטורה

שימו לב כי יש טקסטורות קלאסיות המתאימות למגוון נרחב של בגדי נשים. גם כאן, כמו בבחירת הצבע, שילוב טקסטורות שונות ייצור מראה מקורי ומעניין. כדי לשמור על מראה נקי ומוקפד יותר נעדיף לבחור בטקסטורה אחידה.

גודל התכשיט

אופנת נשים מורכבת מהמון פריטים ומחשבה מאחוריהם. בדיוק כמו בבחירת בגדים, בחירת גודל ואורך התכשיט תקבע עד כמה דומיננטי הוא יהיה בלוק. אם תבחרו בעגילי חישוק ענקיים, תדעו כי תקבלו עליהן מחמאות רבות. אם תבחרו בשרשרת ארוכה, ייתכן וישימו לב אליה יותר מאשר לשמלה שאתן לובשות. לבחירה זו חשיבות קריטית ביצירת טוטאל לוק מושלם. אם אתן רוצות שהבגדים יבלטו יותר מהאקססוריז כדאי לבחור בפריטים מעודנים יותר, המשלימים את המראה הקיים ולא כאלו היוצרים סגנון חדש.

יצירת מראה מקורי ומסוגנן

אם בא לכן ליצור מראה מעניין ושובר שגרה, תוכלו לשחק בצורה מקורית עם התכשיטים שלכן. ניתן לייצר משחקי אורך שונים ולהשתמש בשרשראות קצרות וארוכות גם יחד. ניתן לשלב תכשיטים בעלי מראה דומיננטי יחד עם כאלו במראה מעודן כדי ליצור לוק נקי ומאוזן יותר.

טבעות

התכשיט הכי קטן שנמצא עלינו הוא לפעמים בעל החשיבות הכי גדולה. אומנם הטבעות נמצאות על הידיים בלבד, אך גם כאן הן יכולות לשדרג לחלוטין את כל המראה. ניתן לשלב טבעות מינמיליסטיות עם טבעות בולטות יותר. שימו לב, ידיים מלאות תכשיטים יכולות ליצור מראה עמוס וכדאי להיזהר מכך. התאימו את התכשיטים לבגדים ובצעו שילובים חדשים ומקוריים.

צאו מהקופסה

הטיפ האחרון שלנו הוא לצאת מהקופסה מבלי לחשוש. זה הזמן שלכן להתנסות בתכשיטים מעט נועזים יותר, שייתנו לכן מראה ייחודי ואמיץ. בצעו ניסיונות כדי להבין מה הוא הסגנון המתאים ביותר עבורכן, אם לא תנסו לא תדעו!

כעת כל מה שנשאר לכן, הוא לתת דרור לעצמכן ולכבוש את גם עולם האקססוריז לצד הטרנדים הכי לוהטים של הקיץ הזה. היכנסו עוד היום לאתר והתחדשו במראה חדש וטרנדי עם מגוון אפשרויות וצבעים עשיר מתמיד.
אוגוסט 27, 2022 — ameer nakhle