קיץ חם מהרגיל: הכירו את הבגדים הכי חמים בשנת 2022

נשים עוצמתיות ונועזות, 2022 היא השנה שלכן! הקיץ הזה אנחנו מפסיקות להתחבא מאחורי גווני פסטל וצועדות עם גוונים עזים שיסובבו ראשים אפילו ממרחקים. השנה בעונה החמה, כולנו נזהר בשמלות שמזכירות מעט את סגנון הלנז'ארי לצד גזרות גבוהות לוק ייחודי ובולט שאומר – אני כאן  !

גזרה גבוהה

אופנת נשים היא כמו אומנות, מלאת סגנונות שונים ומשתנה תדיר לפי רוח התקופה. בתקופה זו, אנו רואים כי חזרה הגזרה הגבוהה לשלוט בכל המכנסיים והחצאיות והבגדים חזרו אל קו המותניים. ניתן לשלב לוקים מדליקים לצד גוונים זוהרים מתמיד בכל קשת הצבעים

בגדי גוף

אין ספק שבגדי הגוף חזרו לאופנה ובגדול! תוכלו למצוא אותם במגוון סגנונות, בין אם מבדי מ שנעימים במיוחד בחום ונותנים מראה מחוטב. או אולי דווקא תלכו על הסגנון הרומנטי עם שרוולים תפוחים בכתפיים. מה שמייחד אותם הקיץ הזה הוא הצורה הייחודית שניתן למצוא בחלק העליון של בגד הגוף אשר הופך אותו למעניין מתמיד.

חליפות, חליפות, חליפות

המראה המחויט מסרב לעזוב אותנו גם בקיץ הזה. גם השנה תוכלו ללבוש חליפה ומכנסיים תואמים בצבעים זוהרים וקיציים במיוחד. בערבי הקיץ הנעימים, תוכלו לשלב את הבלייזרים אובר-סייז שהיו טרנדיים במיוחד גם בחורף הזה, ולהמשיך ליהנות מהם עם טופ בלבד מתחת. הקיץ הזה הלוק הספורטיבי הוא הלוק המנצח, חליפות ספורט תואמות הכוללות טופ וטייץ קצר יתאימו ללוק שיקי ולא מתאמץ לשלל אירועים.

בדי משי וסאטן

בגדים ממשי וסאטן כבשו אץ החנויות. שמלות קצרות וארוכות עשויות מהבד המבריק והמזמין שמחכה לנו שרק נשים אותו על גופינו ונהנה מתזוזת הבד שניתן להגדירה אפילו כרומנטית. בגדי נשים נוספים שתוכלו למצוא מהבדים הללו הם מכנסיים וחולצות שנשפכים על הגוף ומשווים לו מראה יוקרתי.

צבעוניות זה שם המשחק 

כל פשאניסטה מלאת סטיילינג מטריף כבר יודעת שבקיץ הזה אנחנו לובשות צבעים זוהרים! הטרנד שהתחיל כבר בחורף הוציא את צבעי הפסטל מחוץ לתמונה. הגיע הזמן להדגיש את השיזוף שלנו עם צבעים שיחמיאו לצבע העור ויתנו לנו להרגיש הכי זוהרות שרק אפשר. ניתן לשלב צבעים זוהרים בכל פריטי הלבוש ללא יוצא מן הכלל ואפילו בבגדי הים.

טרנד הלנז'רי

הקיץ זו ההזדמנות שלנו לחגוג את גופנו ולהראות אותו לעולם! העונה הזו ההלבשה התחתונה יוצאת החוצה. עם טופים קטנטנים וגופיות שמזכירות חזיות, נוכל להשתזף וליהנות מהשמש בדיוק כמו שמגיע לנו! שימו לב, מומחיות אופנת נשים מסבירות שחשוב לדעת לעשות את זה נכון. אין צורך ללכת בצורה פרובוקטיבית מדי, אך בשילוב עם מכנסיים גבוהים בגזרת אוברסייז וחצאיות גבוהות שאינן בגזרת מיני, ניתן ללכת בבטחה עם חלק עליון מעט חשוף ונועז יותר.

אז קדימה

בנות, החיפוש הסתיים! פשוט גזרו ושמרו את הטרנדים האלו כדי להיראות הכי אופנתיות שרק אפשר בעונה הקרובה! היכנסו לאתר עוד היום ושדרגו את הארון ואת עצמכן לטרנדים של 2022.
אוגוסט 27, 2022 — ameer nakhle