סטיילינג: המדריך שיעשה לכן סדר בראש

החיים של פשאניסטה אולי רק נראים זוהרים ונוצצים. להתלבש תמיד מוקפד ובהתאם לעונה - זו עבודה לא פשוטה! אך עם כמה טיפים לא מסובכים במיוחד שיעשו לכן סדר בראש כל אחת תוכל לשדרג את המלתחה! אז קדימה, קבלו את המדריך לסטייליסטית המתחילה.

צבע מוסיף המון

הרבה פעמים נראה מגוון בגדי נשים בצבעים הניטראליים: שחור, אפור, לבן וכמובן- ג'ינס. אנחנו מעודדות אתכן להתנסות במגוון צבעים המתאימים לצבע העור שלכן. אין צבע שלא מתאים ללבישה, בייחוד לא עכשיו בקיץ 2022 - העונה הצבעונית והמטריפה. אם לא בא לכן להגזים ולהיראות בולטות מדי, תמיד אפשר לשלב צבע בנגיעות. ניתן לשלב צבע בנעליים, הדפס מעניין ומעט צבעוני בחולצה, או בכלל לשמור על הקו העיצובי הרך עם שמלות בצבעי פסטל. למדו מה הם הצבעים המתאימים ביותר עבורכן, אלו המדגישים את היופי הטבעי שלכן והקפידו להשתמש בהם!

סדרו את ארון הבגדים

אחד הטיפים המשמעותיים ביותר, הוא גם אקולוגי וגם חסכוני! הגיע הזמן לעשות סדר במלתחה שלכן ולהבין מה יש ומה אין. זה הזמן לזרוק את החולצה שפעם סבתא קנתה לכן במתנה, להעיף את המכנסיים שכבר לא ממש עולים עליכן ולהיזכר בבגדים מהממים שיש לנו ופשוט שכחנו מהם לחלוטין כי הם הסתתרו אי שם בארון! הארון שלנו אמור לשרת אותנו, ולא אנחנו אותו. סדר בבלגן יסייע לנו להבין טוב יותר מה הם הבגדים שיש לנו, רגע לפני שאנחנו רוצות להזמין מלתחה חדשה - נלמד להשתמש בבגדים הקיימים.

אל תפחדו להתנסות

סטיילינג אמיתי כולל יציאה מהקופסה! אל תהיו מקובעות ואל תפחדו להתנסות בשילובים חדשים. הגיע הזמן לקחת את הבגדים הקיימים ולהוציא מהם את המקסימום. במקום ללבוש את אותם סטים קבועים וצפויים, שברו את השגרה עם שילובים חדשים ומטריפים. התנסויות חדשות יעזרו לכן ללמוד מה הוא הסגנון המועדף עליכן ומה הם הצבעים והגזרות המחמיאים לכן ביותר!

אקססוריז

אופנת נשים היא הרבה מעבר לבגדים בלבד. אקססוריז יכולים לשדרג ולהקפיץ כל מראה! זה הזמן לרכוש צעיפים, תכשיטים, נעליים ותיקים, שיתאימו לבגדים שלכן במדויק. ליצירת הלוק המושלם נזדקק להרבה מעבר לבגדים בלבד, אם אתן לבושות בצבעים ניטראליים, אקססוריז צבעוניים זה מאסט כדי לשבור את המראה הבנאלי. אם אתן לבושות דווקא בבגדים צבעוניים במיוחד, ציוד נלווה ניטראלי יסייע לכן לשמור על מראה נקי וקלסי.

לסיכום

בנות יקרות, גזרו ושמרו את הטיפים האלה ליצירת המראה המושלם! זה הזמן שלכן לשדרג את הלוק עם כמה עצות פשוטות שיכולות לשנות המון. באתר שלנו תוכלו להתרשם מבגדים איכותיים בעיצובים יפיפיים ובמחירים נגישים.

זה הזמן שלכן להקפיץ את המלתחה עם פריטי לבוש טרנדיים במיוחד. כדי ליצור את חווית הקנייה המושלמת, יש לנו שירות משלוחים מהיר עד מפתן הדלת. כל מה שנשאר לכן לעשות הוא להזמין לעצמכן מתנה מפנקת ולחכות למשלוח משמח במיוחד!
אוגוסט 27, 2022 — ameer nakhle